ورکشاپ و کارگاههای آموزشی زبان انگلیسی ارس

آکادمی زبان ارس طیف گسترده ای از ورکشاپ های آموزش زبان را برای علاقه مندان برگزار می کند. هدف از این ورکشاپ ها، ارائه دوره کامل آموزشی بر اساس نیاز های مختلف افراد می باشد. افراد بر اساس کار، رشته تحصیلی، علاقه مندی های شخصی و یا اهداف آینده نیاز به آموزش های خاص دارند. آکادمی زبان ارس، برای برطرف کردن نیاز متقاضیان، کارگاه های آموزشی متنوع و پویایی را طراحی و ارایه می نماید.

ورکشاپ Free Discussion

کلاس بحث آزاد همانطور که از نامش پیداست یک فرصتی برای بحث و گفتگو است. کلاسی که تمرکزش روی تقویت مهارت گفتار است. منابع یا موضوعات هر جلسه از قبل تعیین شده است و افراد اغلب با مطالعه در این جلسات شرکت می کنند. در این کلاس ها چیزی به نام مونولوگ وجود ندارد و نقش اصلی کلاس بر عهده معلم نیست. زبان آموزان با هم در محیطی دوستانه و زیر نظر معلم انگلیسی صحبت می کنند.

کلاس های بحث آزاد بیشتر برای ارتقای سطح زبان آموزان Pre-Intermediate و بالاتر مناسب است. این دوره ها برای زبان آموزانی که سطح زبان خوبی دارند نیز مناسب است که ضمن حفظ سطح زبان خود، روان تر و با اصطلاحات بیشتر صحبت کنند.

هدف و کارکرد دوره‌های بحث آزاد انگلیسی تبدیل هر چه بیشتر کلمات غیرفعال (کلماتی که زبان آموز در صورت شنیدن یا دیدن قادر به درک آن است، اما به دلیل تمرین کم و ناکافی حضور ذهن برای استفاده از آن کلمات در هنگام مکالمه را ندارد) به کلمات فعال می باشد که به نوبه خود منجر به استفاده صحیح از کلمات در جمله می شود و مهارت گفتاری زبان آموزان را تسریع می بخشد. با توجه به موارد فوق به این نتیجه می رسیم که دانشجویان علاقه مند به شرکت در کلاس های بحث آزاد برای دستیابی به بهترین بازدهی باید حداقل سطح Pre-Intermediate داشته باشند تا بتوانند تمرینات گفتاری و شنیداری بیشتری را در این کلاس ها انجام دهند. سطح مکالمه خود را به طور چشمگیری بهبود بخشند. در غیر این صورت شرکت در این دوره ها چیزی جز اتلاف وقت و هزینه نخواهد بود.

در کلاس های گفتمان آزاد، زبان آموزان در محیطی که افراد دیگری با سطح زبان مناسب در آن حضور دارند، در مورد موضوعات مختلفی به زبان انگلیسی صحبت می کنند. هدف اصلی این کلاس‌های بحث آزاد کمک به افراد برای رسیدن به بالاترین سطح تسلط بر زبان و روانی گفتار می باشد.

مزایای دوره های بحث آزاد زبان انگلیسی ارس :

  • ارتقای مهارت های مکالمه انگلیسی به طرز باورنکردنی
  • افزایش مشارکت دانش آموزان در بحث ها و فعالیت های کلاسی
  • قرار گیری زبان آموزان در فضای واقعی زبان انگلیسی و استفاده هر چه بیشتر از مطالب یادگرفته شده
  • ایجاد فضایی آرام و عاری از دغدغه برای ارایه نظر توسط زبان آموزان
  • آموزش ضمنی برای تمرکز بر موضوع به جای تمرکز بر جزئیات زبان
  • ایجاد فضایی مناسب برای تعامل زبان آموزان با توانایی های زبانی مختلف با یکدیگر
  • افزایش دامنه کلمات و واژگان مفید
  • استفاده صحیح از کلمات در جملات
  • یادگیری اصطلاحات، زبان عامیانه و روزمره
  • یادگیری collocations
  • توانایی تماشای فیلم بدون نیاز به زیرنویس
  • ایجاد اعتماد به نفس کافی برای انجام مکالمات روزمره
  • تقویت مهارت های گفتاری برای کسب نمره بالاتر در آزمون آیلتس

وقتی به سطح خوبی از زبان انگلیسی برسید، معمولا انگیزه خود را از دست می دهید یا زمانی برای کلاس های معمولی ندارید و کلاس های معمولی به شما محتوای تکراری می دهند. دوره های Free Discussion  بهترین جایگزین برای این کلاس ها هستند. از آنجایی که آنها سرگرم کننده هستند، موضوعات جالب مختلفی را ارائه می دهند و نیازی به تمرین خارج از کلاس نیست. وقت شما را نمی گیرد و همچنین به حفظ سطح زبان انگلیسی شما کمک می کند.

ورکشاپ های Learning with Movies

این ورکشاپ چیست؟

به طور خلاصه، اینجا جایی است که ما انگلیسی را از فیلم ها، برنامه های تلویزیونی و آهنگ ها یاد می گیریم.

  • “من می خواهم دایره لغاتم را بهبود ببخشم.”
  • “من معنی هر کلمه را می فهمم، اما این جمله به چه معناست؟!”
  • “من می خواهم فیلم بدون زیرنویس تماشا کنم.”

اگر می توانید خود را در این ها ببینید، پس این کارگاه ها برای شما هستند.

تماشای فیلم بسیار سرگرم کننده تر از مطالعه با کتاب درسی است! همچنین می تواند به همان اندازه مفید باشد.

تاثیرات شرکت در ورکشاپ یادگیری زبان با فیلم چیست :

  • یادگیری انگلیسی واقعی. کتاب های درسی برای یادگیری لغات یا گرامر عالی هستند، اما هیچ چیز بهتر از گوش دادن به زبان انگلیسی واقعی نیست. با تماشای فیلم های انگلیسی و آمریکایی می توانید بفهمید که انگلیسی زبانان چگونه در روزمره خود صحبت می کنند. این به شما کمک می کند تا انگلیسی مدرن را یاد بگیرید و از نظر واژگان و سبک بیشتر شبیه یک native speaker باشید.
  • یادگیری تلفظ بهتر. گاهی اوقات فهم اینکه یک کلمه انگلیسی چگونه تلفظ می شود، دشوار است. شنیدن مکالمات در فیلم‌ها، روش صحیح بیان مطالب را به شما آموزش می‌دهد. دیالوگ‌های موجود در فیلم‌ها نمونه‌های خوبی از چگونگی تغییر صداها در کلمات در گفتار عامیانه می باشند.
  • حفظ بهتر. وقتی کلمه ای را یاد می گیرید، به خاطر آوردن معنی یا نحوه استفاده از آن دشوار است. در فیلم ها از کلمات به عنوان بخشی از داستان استفاده می شود و این زمینه به شما کمک می کند تا آنها را به طور موثرتری یاد بگیرید و به خاطر بسپارید.
  • لهجه های بومی. در سراسر بریتانیا و آمریکا لهجه های مختلفی برای صحبت کردن به انگلیسی استفاده می شود. هنگام تماشای فیلم، لهجه‌های منطقه‌ای زیادی را خواهید شنید که به درک بهتر آنها کمک می‌کند. کتاب های درسی به ندرت اطلاعاتی در مورد لهجه های متفاوت انگلیسی ارائه می دهند.
  • گردش در فرهنگ. با تماشای فیلم به زبان انگلیسی، می توانید در مورد فرهنگ پشت زبان بیاموزید. زبان و فرهنگ ارتباط تنگاتنگی با هم دارند. با تماشای فیلم های اصلی هر دو را همزمان مطالعه کنید.

در  ورکشاپ Learning with Movies چه می کنیم؟

(اسکریپت هر جلسه را از قبل دریافت خواهید کرد)

  1. فیلم را حدود 10 دقیقه تماشا می کنید. (بسته به تعداد کلمات)
  2. به اسکریپت می رویم و برخی از کلمات، عبارات و نکات فرهنگی را بررسی می کنیم. کلمات پرکاربرد را از لحاظ ساختار، collocations، تلفظ صحیح و مفهومی بررسی میکنیم و در صورت نیاز در چندین مثال استفاده خواهیم کرد. چنانچه گرامری مهم استفاده شده باشد، کاربرد و مفهوم صحیح آن تشریح می شود.

در حین تماشای فیلم، فعالیت های مختلفی اتفاق خواهد افتاد. نقش بازی کردن، گویندگی به جای شخصیت ها، بحث و گفتگو در مورد بخش های مهم فیلم، تکمیل مکالمه به صورت جای خالی و … فعالیت های متفاوتی برای آموزش هر چه بهتر زبان در این جلسات اتفاق خواهند افتاد.

  1. 10 دقیقه بعدی را تماشا می کنیم و ادامه می دهیم.

مهم!

کارگاه ها همه به زبان انگلیسی هستند و برای مبتدیان در نظر گرفته نشده است. در این کارگاه ها اساتید خیلی سریع صحبت نخواهند کرد و از کلمات خیلی سخت استفاده نخواهد شد. اما این کارگاه ها تنها در صورتی برای شما مفید خواهند بود که حداقل تا سطح Intermediate خوانده باشید.

ورکشاپ های How to Write

بسیاری از زبان آموزان دارای آموزش لازم در گرامر، دایره لغات بالا و مهارت های عالی در هنگام صحبت به زبان انگلیسی هستند. با این حال، در هنگام نوشتن یک متن کامل چه در بحث کاری و چه در آزمونی های بین المللی همچون آیلتس و یا تافل با چالشی جدی روبرو هستند. در محیط کار نیز، نوشتن یک ایمیل صحیح و انجام مکاتبات و نامه نگاری ها، نیازمند تسلط به اصول و قواعد خاص زبان انگلیسی می باشد.  این دوره به شما آموزش می دهیم که در یک ایمیل، نامه و یا مقاله انگلیسی چه انتظاراتی وجود داشته و نوشته شما چگونه می تواند به یک نامه و یا مقاله کامل و قابل قبول تبدیل شود.

  • با کل فرآیند نوشتن و مراحل پنج گانه آن آشنا خواهید شد: پیش نویس، طرح کلی، نوشتن، بازبینی و ویرایش.
  • شما یاد خواهید گرفت که ایده های خود را تولید و متمرکز کنید.
  • خواهید فهمید که چگونه topic sentence و thesis statement را با آنچنان تمرکز و روانی بیان بنویسید که شما را در نوشتن پاراگراف ها و مقالات منطقی و یکپارچه راهنمایی می کند.
  • همچنین یاد خواهید گرفت که کار خود را اصلاح و کامل کنید و آن را عاری از اشتباهات گرامری و نقطه گذاری کنید.
  • شما مهارت های مهم تفکر انتقادی و تحلیلی را به دست خواهید آورد و تکنیک هایی را برای نوشتن یک متن روان و یکپارچه یاد خواهید گرفت.

پس از اتمام این دوره، می توانید واضح، منطقی و منسجم بنویسید و می توانید آنچه را که آموخته اید در هر محیط دانشگاهی یا کاری و حتی آزمون های آیلتس و تافل به کار ببرید.

آنچه در ورکشاپ های How to Write خواهید آموخت :

  • فرآیند نوشتن پاراگراف و هر آنچه که یک پاراگراف را کامل می کند.
  • اجزای مختلف مقاله را می آموزید و اثربخشی عبارات Thesis statement و پاراگراف های مقدماتی را درک خواهید کرد.
  • تجزیه و تحلیل و یادگیری تکنیک های نگارش انواع مختلف مقالات
  • آموزش و تقویت مهارت های لازم برای یافتن اشتباهات لغاتی و گرامری و ویرایش متن
  • آشنایی با اشتباهات رایج نگارشی
  • چگونه آموخته های خود را در موقعیت های واقعی مانند مدرسه یا محل کار یا آزمونهای بین المللی به کار ببرید
  • تقویت گرامر و افزایش اعتماد به نفس در نگارش بر اثر تکرار و تمرین فراوان

ورکشاپ های Practical Grammar

گرامر مهم است. زبان انگلیسی می تواند یک ابزار ارتباطی بسیار مؤثر باشد، اما همه ابزارها زمانی بهترین بازدهی را دارند که به درستی از آنها استفاده شود. استفاده صحیح از زبان انگلیسی می تواند به شما در برقراری ارتباط موثر کمک کند. استفاده نادرست از آن، به راحتی می تواند باعث سوء تفاهم شده و منجر به مشکلات شود. علاوه بر ایجاد مشکلات ارتباطی، اشتباهات گرامری نیز می تواند بسیار شرم آور باشد. به همین دلیل گرامر اهمیت دارد. انگلیسی زبان ساده ای برای تسلط نیست، و فقط یادگیری اینکه انگلیسی حدود 250 فعل بی قاعده دارد برای دلسرد کردن بیشتر مردم کافی است. یادگیری گرامی می تواند خسته کننده و گاها دلسرد کننده باشد، ولی توجه به آن به شما کمک می کند تا ارتباط بهتری داشته باشید.

ورکشاپ های آکادمی زبان ارس به شما این امکان را می دهد تا در فضایی شاد و پویا، گرامر های کاربردی را بیاموزید. به شرکت کنندگان یک کتاب کار حاوی یادداشت ها، تمرین ها و منابع ارائه می شود. شرکت کنندگان همچنین تشویق خواهند شد تا تمرینات را در طول سمینار امتحان کنند و در بحث های مرتبط شرکت کنند.

این دوره به بررسی جمله انگلیسی می‌پردازد که از جمله ساده شروع می‌شود و به سمت جمله پیچیده پیش می‌رود.

 : The topics include

; Tense and Aspect (compositionality of meaning)

; Passive Voice (verb categories, restrictions on formation

  Modality (modal verbs, alternative linguistic strategies of expressing   ;modality)

;  Words order (inversion, position of adverbs)

;  Noun phrase: countability as a context-dependent phenomenon

  Noun phrase: articles: +/- definite, +/- specific, +/- generic; classifying  ;vs. identifying

;  Relative clauses (+/- defining; choice of pronoun, role in text)

ورکشاپ های English for Business

مهارت های ارتباطی انگلیسی تجاری برای پیشرفت در کار ضروری است. بهبود دایره لغات و دانش تخصصی زبان تجاری به شما کمک می کند تا کارآمدتر کار کنید و فرصت های شغلی جدیدی را برای خود ایجاد کنید. توانایی درک متون تجاری و همچنین آشنایی با نحوه نگارش و صحبت در یک محیط کاری و تجاری در زبان انگلیسی ادبیات و اصول خاص خود را دارد.

استفاده از زبان انگلیسی در محیط تجاری و کاری

زبان انگلیسی به عنوان محبوب ترین زبان بین المللی شناخته می شود که آن را به غالب ترین زبان در دنیای تجارت تبدیل می کند. حتی اگر سطح خوبی از زبان انگلیسی پایه دارید، یادگیری انگلیسی تجاری به شما این شانس را می دهد که واژگان حرفه ای گسترده تری را نشان دهید که می تواند فرصت های جدیدی را در حرفه شما ایجاد کند.

ورکشاپ های انگلیسی تجاری آکادمی زبان ارس به شما این امکان را می دهد که مهارت های زبان انگلیسی تجاری خود را توسعه دهید و با اعتماد به نفس بالاتر و استفاده صحیح تر از زبان، بتوانید ارتباطی بهتر با شرکا و مشتریان خود داشته باشید. استفاده از کتب  طراحی شده برای زبان تجاری و همچنین جزوات کمک آموزشی آکادمی زبان ارس، این امکان را برای مدیران و صاحبان مشاغل تجاری و حتی کارمندان آنها فراهم می کند تا با ادبیات تجاری آشنا شده و نحوه ایجاد ارتباط را به طور موثر آموزش ببینید.

ورکشاپ های  Vocabulary in Use

آیا به ساختن دایره لغات خود علاقه دارید؟ آیا احساس می کنید دایره واژگان نوشتاری یا گفتاری شما کمتر از حد متوسط است؟ هدف از “واژگان سازی” این است که دایره لغات روزمره خود را با کلماتی که می توانید در مکالمات روزمره استفاده کنید، تقویت کنید.

دایره لغات قوی نه تنها ابزاری را در اختیار شما قرار می دهد که دقیقاً منظورتان را بگویید و بنویسید، بلکه می تواند در مصاحبه شغلی به شما کمک کند، و مطمئناً در کارهای مدرسه پاسخگوی نیاز شما خواهد بود. دایره لغات خوب باعث می شود باهوش تر به نظر برسید، احساس اطمینان بیشتری کنید و عملا تضمین می کند که نویسنده و گوینده بهتری خواهید بود.

بیشتر مردم نمی‌خواهند به حفظ فهرست‌های واژگان خسته‌کننده فکر کنند. و چگونه قرار است 1000 کلمه را به ترتیب حروف الفبا به خاطر بسپارید؟ و آیا همه ما از ایده فلش کارت متنفر نیستیم؟ چگونه کسی می تواند کلماتی را که بیشتر از همه باید بدانید را حدس بزند؟ این واقعا غیرممکن خواهد بود. البته این یک امر طبیعی است که هر چه دایره لغات ما بیشتر باشد، واضح تر می توانیم با دیگران ارتباط برقرار کنیم و بفهمیم که دیگران چه چیزی را می خواهند به ما منتقل کنند.

آکادمی زبان ارسی در این دوره ها چند راه ساده برای یادگیری لغات جدید از طریق تمرین، خواندن متن، نوشتن جملات با استفاده از کلمات و انجام تمرین‌ها و آزمون‌ها معرفی می‌کند.

درخواست مشاوره

برای کسب اطلاعات بیشتر درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید.

keyboard_arrow_up