آموزشگاه زبان انگلیسی ارس در محیطی گرم و دوستانه

پیدا کردن آموزشگاه زبان خوب یکی از دغدغه اصلی افرادی است که می‌خواهند زبان دیگری را یاد بگیرند.کنارتان خواهیم بود در بهترین موسسه آموزش Ielts (آزمون آیلتس برای مهاجرت ) .همان‌طور که می‌دانید تهران یک شهر بزرگ است و بسیاری از افراد برای نماندن در ترافیک یا پشت چراغ‌ قرمز‌های طولانی، ترجیح می‌دهند در منطقه سکونت خود و یا نزدیک محل کار خود آموزشگاه زبان پیدا کنند؛
آموزشگاه زبان انگلیسی ارس در محله آیت الله کاشانی و صادقیه در محیطی گرم و زیبا و دوستانه کنارتان خواهد بود تا با روش های متفاوت یادگیری انگلیسی را برای خودتان آسان کنید.

آموزشگاه زبان انگلیسی ارس، در مسیر یادگیری زبان انگلیسی همراه شماست.
ما یکی از بهترین آموزشگاههای زبان غرب تهران هستیم.آموزشگاه زبان انگلیسی ارس شعبه بزرگسالان رنگین کمان (مرکز تخصصی زبان ویژه کودکان) به عنوان یکی ازبهترین آموزشگاه های آیلتس غرب تهران ، ارائه دهنده ی دوره های نوین آموزشی زبان انگلیسی با تکیه و تاکید بر پیشرفت در مهارت شنیداری و مکالمه زبان انگلیسی و آماده سازی زبان آموزان به جهت شرکت در آزمون های آیلتس در قالب کلاس های گروهی، نیمه گروهی و خصوصی. با بالاترین سطح کیفیت و بروزترین متد آموزشی روز دنیا می باشد.

وجه تمایز این آموزشگاه زبان انگلیسی، برخورداری از اساتید تحصیل کرده، مجرب ، با انگیزه ، محیط و امکانات آموزشی استاندارد می باشد.
از اهداف اصلی آموزشگاه زبان انگلیسی ارس می توان به آموزش تخصصی و کاربردی زبان انگلیسی، تیم ارزیابی پشتیبانی آموزشی ، مشاوره صحیح، مستمر و منظم در تمامی مراحل آموزشی اشاره کرد. بهره گیری از تیم مدیریتی و آموزشی تحصیل کرده و با تجربه، توسعه و پایداری ارائه خدمات آموزشی در این آموزشگاه زبان انگلیسی را همگام با استاندارد آموزشی جهانی پیش برده و زمینه ی نخبه پروری در این مرکز آموزشی را فراهم نموده است.

مشاوره تلفنی رایگان

آموزشگاه زبان ارس برای آن دسته از عزیزانی که به دلیل کمبود وقت قادر به حضور در موسسه برای تعیین سطح و مشاوره نیستند،قابلیت مشاوره تلفنی رایگان را ایجاد کرده تا شما عزیزان در هر نقطه شهر که باشید بتوانید با ما تماس گرفته و پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت کنید.

درخواست مشاوره

برای کسب اطلاعات بیشتر درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید.

keyboard_arrow_up